OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Der Kampf um die werberelevante Zielgruppe : eine kritische Analyse zur Aktualität der werberelevanten Zielgruppeneinteilung 14- bis 49- Jahre am Beispiel des Hörfunks in Deutschland

The fight for the advertising-relevant target group : a critical analysis of the topicality for the advertising-relevant target group setting from 14- to 49- years on the exemple of the radio in germany

  • kein Abstract vorhanden

Download full text files

  • MA_deCandido_final.pdf
    deu

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Mylena de Candido
Advisor:Michael Hösel, Philipp N. Neumayer
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2020/09/10
GND Keyword:Deutschland; Hörfunk; Medienkonsum
Institutes:Sonstige
Dewey Decimal Classification:302.23 Massenmedien, Medien, Medialisierung, elektronische Medien, Medienkonsum, Medienkompetenz
Open Access:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG