OPUS


Social Media Marketing : Möglichkeiten als Instrument der Unternehmenskommunikation und Kundenakquise im B2C-Bereich

Social Media Marketing : opportunities as an instrument of corporate communication & customer acquisition in the B2C sector

  • Abstract nicht vorhanden

Download full text files

  • application/pdf Social Media Marketing - Möglichkeiten als Instrument der Unternehmenskommunikation & Kundenakquise im B2C-Bereich.pdf (1253 KB) deu

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Lars Mäncher
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2017
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2018/12/06
GND Keyword:Social Media , Online-Marketing , Unternehmen , Kommunikation
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:658.872 Online-Marketing, Electronic Commerce, Suchmaschinenoptimierung, Influencer
Access Rights:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG

$Rev: 13581 $