Von der klassischen Retail Bank zur Erlebnisbank im Wandel der Zeit
From the classic retail bank to the experience bank in the change of time
- nicht vorhanden
- Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipisici elit, sed eiusmod tempor incidunt ut labore et dolore magna aliqua. Ut enim ad minim veniam, quis nostrud exercitation ullamco laboris nisi ut aliquid ex ea commodi consequat. Quis aute iure reprehenderit in voluptate velit esse cillum dolore eu fugiat nulla pariatur. Excepteur sint obcaecat cupiditat non proident, sunt in culpa qui officia deserunt mollit anim id est laborum.
Author: | Markus Wallner |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:bsz:mit1-opus-49607 |
Document Type: | Master's Thesis |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2015/03/23 |
Publishing Institution: | Hochschule Mittweida |
Release Date: | 2015/03/23 |
GND Keyword: | Finanzdienstleistung; Kundenbindung |
Institutes: | 04 Wirtschaftswissenschaften |
DDC classes: | 330 Wirtschaft |
Open Access: | Frei zugänglich |
Licence (German): | Urheberrechtlich geschützt |