OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 61 of 525
Back to Result List

Der Einsatz von GPS basierten Marketingstrategien in der nationalen Tourismusbranche : Analyse anhand eines Experteninterviews

GPS as marketing tool in the german tourism industry : Analysis based on an expert interview

  • nicht vorhanden

Download full text files

  • BACHELORARBEIT1 Ann-Vivien Schneider.pdf
    deu

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Ann-Vivien Schneider
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2015
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/03/11
GND Keyword:Tourismus , Marketingstrategie , Geocaching
Institutes:04 Wirtschaftswissenschaften
DDC classes:658.8 Marketing, Marketingstrategie, Vermarktung, Produktmanagement, Tourismusmarketing, Destinationsmarketing
Open Access:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt