OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 5 of 1261
Back to Result List

Webinare als Content-Marketing-Instrument zur B2B-Leadgenerierung

Webinars as a content marketing instrument for B2B lead generation

  • Diese Arbeit behandelt die Frage inwieweit Unternehmen, unter Berücksichtigung der kostenlosen Weitergabe von Inhalten, Webinare als Content-Marketing-Instrument zur B2B-Leadgenerierung einsetzen können

Download full text files

  • Masterthesis-Adnana-Duganhodzic-2019.pdf
    deu

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Adnana Duganhodzic
Advisor:Robert J. Wierzbicki, Julia Lehwald
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2020/03/31
GND Keyword:Business-to-Business-Marketing; Content Management
Institutes:06 Medien
DDC classes:658.804 Investitionsgütermarketing, Business-to-Business-Marketing
Open Access:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt