OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
  • search hit 1 of 1
Back to Result List

Potenzialanalyse der Produktmarke „NRW Natur“, unter der Zielgruppenausrichtung „Familien“, in Kooperation mit dem touristischen Dachverband Tourismus NRW e.V. im Rahmen des Masterplans NRW

Potential analysis of the product brand “NRW nature” under the target group orientation “families” in cooperation with the tourism umbrella association Tourismus NRW e.V. as part of the master plan NRW

  • nicht vorhanden

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Christiane Cürvers
URN:urn:nbn:de:bsz:mit1-opus-37478
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Date of Publication (online):2014/03/14
Publishing Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2014/03/14
GND Keyword:Tourismus
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:380 Handel, Kommunikation, Verkehr
Open Access:Frei zugänglich
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG