OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)
The search result changed since you submitted your search request. Documents might be displayed in a different sort order.
  • search hit 38 of 14378
Back to Result List

Beschwerde- und Reklamationsmanagement im B2B-Bereich in der Werkstoffbranche : Strategien und Konzepte für die interne Prozessoptimierung

Complaint- & reclaim management at the B2B-business of material industry : strategies and concepts for internal process optimization

  • Abstract nicht vorhanden

Download full text files

  • BA.pdf
    deu

Export metadata

Additional Services

Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Juliette Anna Schmelz
Advisor:Volker J. Kreyher, Edgar Mattern
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2019
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2019/06/12
GND Keyword:Business-to-Business-Marketing; Reklamation; Kundenmanagement
Institutes:06 Medien
DDC classes:658.812 Kunde, Kundenbindung, Kundenmanagement, Kundenorientierung, Verbraucherzufriedenheit, Beziehungsmanagement, Beziehungsmarketing, Reklamation
Open Access:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt