OPUS


Die Entwicklung des deutschen Trailrunning-Schuhmarktes und die daraus resultierenden Potentiale und einhergehenden Kommunikationsmaßnahmen für SALOMON am Beispiel der City-Trail-Kampagne

The development of the german Trailrunning-shoemarket and the resulting potentials and accompanying communication measures for SALOMON by the example of the City-Trail-Campaign

  • nicht vorhanden

Download full text files

  • BA_Oelschläger,Lukas .pdf
    deu

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Lukas Oelschläger
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2014
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/02/01
GND Keyword:Schuhmarkt , Marketing , Marktsegmentierung , Marktanalyse
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:658.802 Kommunikationsstrategie, Marktsegmentierung, Marketing-Mix, Guerilla Marketing, Soziomarketing
Access Rights:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG