OPUS


Zur Rolle von Events im Markenmanagement touristischer Destinationen : eine Analyse anhand ausgewählter Beispiele

The Part of Events in the Brand Management of touristic Destinations : an Analysis based on selected examples

  • nicht vorhanden

Download full text files

  • application/pdf BACHELORARBEIT 2016 entgültig.pdf (4914 KB) deu
  • application/pdf Literaturverzeichnis entgültig !!!.pdf (282 KB) deu
  • application/pdf Eigenständigkeitserklärung Entgültig !.pdf (248 KB) deu

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Kilian Zeiler
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2016
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/08/29
GND Keyword:Tourismus , Reiseziel , Großveranstaltung , Destinationsmarketing , Oktoberfest
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:658.8 Marketing, Marketingstrategie, Vermarktung, Produktmanagement, Tourismusmarketing, Destinationsmarketing
Access Rights:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG

$Rev: 13581 $