OPUS


Social Media Marketing von sozialen Vereinen : Status Quo und Persepektiven am Beispiel von Leipziger Kinder-und Jugendvereinen

Social Media Marketing of Social Associations : Status Quo and Perspectives using the example of Leipzigs children and youth clubs

  • Die vorliegende Arbeit betrachtet das Social Media Marketing von sozialen Vereinen anhand einer qualitativen Untersuchung, in der Leipziger Kinder- und Jugendvereine zu ihren Social Media Aktivitäten befragt wurden.

Download full text files

  • application/pdf Bachelorarbeit_Hofmann_Mandy_MT11wB-D_28670.pdf (875 KB) deu

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Mandy Hofmann
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2016
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2017/02/20
GND Keyword:Social Media , Online-Marketing , Nonprofit-Organisation
Institutes:06 Medien
Access Rights:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG

$Rev: 13581 $