Internationales Projektmanagement „Ukraine Digital: Studienerfolg durch praxisorientierte Onlinelehre“
International Project Management „Ukraine Digital: Study success through practice-oriented online teaching“
- Die Masterarbeit konzentriert sich auf die Untersuchung und Analyse des Projekts Ukraine Digital, das einen wichtigen Schritt zur Unterstützung der Bildung und Entwicklung des intellektuellen Potenzials der Jugend in der Ukraine darstellt. Die Arbeit untersucht die Ergebnisse und Auswirkungen des Projekts auf das ukrainische Bildungssystem, einschließlich der finanziellen Aspekte, der strategischen Ausrichtung und der Zusammenarbeit zwischen Universitäten. Sie untersucht auch die Dynamik der Veränderungen, die im Laufe von zwei Jahren im Projekt stattgefunden haben, und zeigt Möglichkeiten für die weitere Entwicklung und Verstärkung seiner Auswirkungen in der Zukunft auf.
- The master's thesis focuses on the study and analysis of the Ukraine Digital project, which is an important step in supporting the education and development of the intellectual potential of youth in Ukraine. The thesis examines the results and impact of the project on the Ukrainian education system, including the financial aspects, strategic direction and cooperation between universities. It also examines the dynamics of changes that have taken place in the project over the course of two years and identifies opportunities for further development and strengthening its impact in the future.
Author: | Daryna Karpiuk |
---|---|
Advisor: | Serge Velesco, Valeria Winkler |
Document Type: | Master's Thesis |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2024/04/15 |
Year of first Publication: | 2024 |
Publishing Institution: | Hochschule Mittweida |
Granting Institution: | Hochschule Mittweida |
Date of final exam: | 2024/03/26 |
Release Date: | 2024/04/15 |
GND Keyword: | Ukraine; Studium; Studienerfolg; E-Learning |
Page Number: | 104 |
Institutes: | Wirtschaftsingenieurwesen |
DDC classes: | 371.358 E-Learning, integriertes Lernen |
Open Access: | Frei zugänglich |