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Markenmanagement im Internet

Online Brand Management

  • Die vorliegende Masterarbeit beschäftigt sich mit dem Markenmanagement im Internet. Anhand von verschiedenen Beispielen, speziell des Versandhandelsunternehmens Zalando, erfolgt eine praxisnahe Umsetzung des Themas. Ziel der Arbeit ist es, die Erfolgsfaktoren des Markenmanagements im Internet darzustellen.
  • This master thesis is about the online brand management. Based on examples, espe-cially the mail orders company zalando, is a practical illustration of the subject. The aim of this work is to represent the success factors of online brand management.

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Metadaten
Author:Christine Noga
URN:urn:nbn:de:bsz:mit1-opus4-61223
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2015
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/01/27
GND Keyword:Electronic Commerce , Markenpolitik , Erlebnismarketing
Institutes:06 Medien
DDC classes:658.827 Markenpolitik, Markenimage, Markenwert
Open Access:Frei zugänglich
Licence (German):License LogoUrheberrechtlich geschützt