Entwicklung eines Modells zur Bewertung von Social Media Kampagnen
Development of a model for the evaluation of social media campaigns
- Social Media Kampagnen erfolgreich planen, durchführen und reflektieren! Diese wissenschaftliche Arbeit erläutert die Methoden und Funktionsweisen von Social Media. Auf dieser Basis wird ein Modell entwickelt, welches die Erfolgskriterien und Funktionsweisen dieser in Hinblick auf ein erfolgreiches Social Media Marketing darstellt.
- Successfull planning, operating and evaluating of social media campaigns! Which methods can be applied to reach these goals and how Social Media generally works will be claryfied in this dissertation. Relating to this a model will be developed, that shows the criterias for success and funktionality of these having regard to effective Social Media Marketing.
Author: | Elgin Fuchs |
---|---|
URN: | urn:nbn:de:bsz:mit1-opus-37885 |
Document Type: | Bachelor Thesis |
Language: | German |
Date of Publication (online): | 2014/03/25 |
Publishing Institution: | Hochschule Mittweida |
Release Date: | 2014/03/25 |
GND Keyword: | Soziale Software |
Institutes: | 06 Medien |
DDC classes: | 650 Management |
Open Access: | Frei zugänglich |
Licence (German): | Urheberrechtlich geschützt |