OPUS


Volltext-Downloads (blau) und Frontdoor-Views (grau)

Entwicklung eines Modells zur Bewertung von Social Media Kampagnen

Development of a model for the evaluation of social media campaigns

  • Social Media Kampagnen erfolgreich planen, durchführen und reflektieren! Diese wissenschaftliche Arbeit erläutert die Methoden und Funktionsweisen von Social Media. Auf dieser Basis wird ein Modell entwickelt, welches die Erfolgskriterien und Funktionsweisen dieser in Hinblick auf ein erfolgreiches Social Media Marketing darstellt.
  • Successfull planning, operating and evaluating of social media campaigns! Which methods can be applied to reach these goals and how Social Media generally works will be claryfied in this dissertation. Relating to this a model will be developed, that shows the criterias for success and funktionality of these having regard to effective Social Media Marketing.

Download full text files

Export metadata

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar

Statistics

frontdoor_oas
Metadaten
Author:Elgin Fuchs
URN:urn:nbn:de:bsz:mit1-opus-37885
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Date of Publication (online):2014/03/25
Publishing Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2014/03/25
GND Keyword:Soziale Software
Institutes:06 Medien
DDC classes:650 Management
Open Access:Frei zugänglich
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG