OPUS


Untersuchung der Kundenbindung als Marketingziel am Beispiel der ESV Lokomotive Pirna Handball GmbH

Investigation of customer loyalty as a marketing target using the example of ESV Lokomotive Pirna Handball GmbH

  • nicht vorhanden

Download full text files

  • application/pdf BACHELORARBEIT- Andre Osterkamp.pdf (1395 KB) deu

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Andre Osterkamp
Document Type:Bachelor Thesis
Language:German
Year of Completion:2014
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/02/02
GND Keyword:Kundenbindung
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:658.812 Kunde, Kundenbindung, Kundenmanagement, Kundenorientierung, Verbraucherzufriedenheit, Beziehungsmanagement, Beziehungsmarketing
Access Rights:Innerhalb der Hochschule
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG

$Rev: 13581 $