OPUS


Markenmanagement im Internet

Online Brand Management

  • Die vorliegende Masterarbeit beschäftigt sich mit dem Markenmanagement im Internet. Anhand von verschiedenen Beispielen, speziell des Versandhandelsunternehmens Zalando, erfolgt eine praxisnahe Umsetzung des Themas. Ziel der Arbeit ist es, die Erfolgsfaktoren des Markenmanagements im Internet darzustellen.
  • This master thesis is about the online brand management. Based on examples, espe-cially the mail orders company zalando, is a practical illustration of the subject. The aim of this work is to represent the success factors of online brand management.

Export metadata

  • Export Bibtex
  • Export RIS

Additional Services

Share in Twitter Search Google Scholar
Metadaten
Author:Christine Noga
URN:urn:nbn:de:bsz:mit1-opus4-61223
Document Type:Master's Thesis
Language:German
Year of Completion:2015
Granting Institution:Hochschule Mittweida
Release Date:2016/01/27
GND Keyword:Electronic Commerce , Markenpolitik , Erlebnismarketing
Institutes:06 Medien
Dewey Decimal Classification:658.827 Markenpolitik, Markenimage, Markenwert
Access Rights:Frei zugänglich
Licence (German):License LogoEs gilt das UrhG

$Rev: 13581 $